Մարտի 20-24-ը
Մասնակիցներ՝ 8-րդ, 5-րդ դասարանցիներ
Նախագծեր՝
- Մաթեմատիկայի դասին օգտագործվող գործիքներ, համապատասխան ծրագրերի ուսուցում, կիրառում:
- Սովորողը՝ կայքի սպասարկող:
Ընթացքը՝ 8-րդ դասարանի սովորողները կրտսեր ընկերներին ծանոթացնում են Միջին դպրոցում օգտագործվող մեդիագործիքների հետ, ներկայացնում մաթեմատիկայի դասի արդյունավետ կազմակերպման համար անհրաժեշտ հարթակները, ծրագրերը: Կազմակերպվում են համատեղ դասեր՝ գործիքների օգտագործմամբ:
Ծրագրավորողների ակումբի սովորողները 5-րդ դասարանցիների համար բացում են ենթակայքի մուտքանուններ, ծանոթացնում կայքի սպասարկման աշխատանքներն, հրապարակվում են 5-րդ դասարանցիների առաջին նյութերը:
Ապրիլի 3-7-ը
Մասնակիցներ՝ 8-րդ, 10-րդ դասարանցիներ
Նախագիծ՝
- Ինֆոգրաֆիկաներ, դրանց օգտագործումը ուսումնական պրոցեսում:
- Մաթեմատիկական բանաձևերի, թեորմեների ներկայացում ինֆոգրաֆիկաների միջոցով:
Ընթացքը՝
8.2, 8.3 և 10-րդ դասարանի սովորողները ծանոթանում են այն գործիքներին, կայքերին, որոնց օգնությամբ կարելի է պատրաստել ինֆոգրաֆիկաներ: Համապատասխան գործիքներին տիրապետելուց հետո սովորողները առավել հաճախ օգտագործվող բանաձևերը վիզուալացնում են ինֆոգրաֆիկաների միջոցով: Արդյունքում սովորողները ձեռք են բերում նոր հմտություններ և որպես արդյունք՝ ունենում ենք մաթեմատիկայի հաճախ օգտագործվող գաղտնաթերթիկ:
Արդյունքներ՝