Սեպտեմբեր
- Ուսումնական պարապմունքների կազմակերպում՝ շաբաթական 20 ժամ ծանրաբեռնվածությամբ։ MS Teams հարթակում ստեղծվել են ուսումնական նյութեր, սովորողները ունեն համապատասխան էջերը տվյալ հարթակում։
- Նախագծային շաբաթվա ընթացքում թվային գրագիտության պարապմունքներ եմ անցկացրել ավագ դպրոցի սովորողների համար։
- Սեպտեմբերի 11-ին, 12-ին ավագ դպրոցի երկու սովորողների հետ Գագարին կլաստերի Դդմաշեն և Ծաղկունք համայնքների դպրոցներում անցակացրել եմ սեմինար-պարապմունքներ։
- Տեխնիկական աջակցություն եմ ցուցաբերել սեբաստացիներին։
- Սեբաստացի ՏՏ լաբ-ի ֆեյսբուքյան էջի վարում։
- Համակարգել եմ սովորող-սովորեցնող նախագծերը․ Ռոբոտաշինություն՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզում, Սքրեչ բլոկային ծրագրավորում՝ Արևելյան դպրոց-պարտեզում, Աստղագիտություն՝ ավագ դպրոցում, Վեբ ծրագրավորում՝ ավագ դպրոցում
- Համակարգել եմ «Համեղ լանչ» բջջային հավելվածի ստեղծման աշխատանքները։
- Համակարգել եմ կրթահամալիրի կայքի տեխնիկական սպասարկման աշխատանքները։
- Համակարգել եմ կրթահամալիրում և Գագարին կլաստերի դպրոցներում google workspace հարթակի ներդման աշխատանքները։
Հոկտեմբեր
- Ուսումնական պարապմունքների կազմակերպում՝ շաբաթական 20 ժամ ծանրաբեռնվածությամբ։ MS Teams հարթակում ստեղծվել են ուսումնական նյութեր, սովորողները ունեն համապատասխան էջերը տվյալ հարթակում։ 4 դասաժամ փոխարինել եմ Արման Երանոսյանին։
- Համակարգել եմ սովորող-սովորեցնող նախագծերը․ Տիգրան Հարությունյան․ 1) Աստղագիտություն՝ ավագ դպրոցում, 2) Ծրագրավորում՝ Արևելյան դպրոցում, 3) Դավիթ Մազլումյան. Ռոբոտաշինություն՝ Արևմտյան դպրոցում, 4) Գրիշա Ենոքյան, Մկրտիչ Պապիկյան․ ՎԵԲ ծրագրավորում
- Ավագ դպրոցի 13 սովորողի հետ մասնակցում եմ ՀԲԸՄ ՀՎՀ-ի կողմից կազմակերպված «Արհեստական բանականություն» դասընթացին
- Կազմակերպել եմ ուսումնական ճամփորդություն, ավագ դպրոցի 21 սովորողի հետ մասնակցել եմ DigiTec Expo 2023։
- Աշնանային ստեղծագործական բաց հավաքի շրջանակներում կլոր սեղանին «Սովորող սովորեցնող» նախագծերի ներկայացում։
- ԲՏՃՄ ճամբարի մասնակցություն
- Solidworks ճարտարագիտական 3Դ նագածման ծրագրի շնորհանդեսի մասնակցություն (Հերմինե Անտոնյան և Նառա Նիկողոսյան)
- Տեխնիկական աջակցություն եմ ցուցաբերել սեբաստացիներին։
- Սեբաստացի ՏՏ լաբ-ի ֆեյսբուքյան էջի վարում։
- Համակարգել եմ «Համեղ լանչ» բջջային հավելվածի բարելավման աշխատանքները։
- Հետազոտական աշխատանքների համակարգում։
Նոյեմբեր
- Ուսումնական պարապմունքների կազմակերպում՝ շաբաթական 20 ժամ ծանրաբեռնվածությամբ։ MS Teams հարթակում ստեղծվել են ուսումնական նյութեր, սովորողները ունեն համապատասխան էջերը տվյալ հարթակում։
- Համակարգել եմ սովորող-սովորեցնող նախագծերը․ Տիգրան Հարությունյան․ 1) Աստղագիտություն՝ ավագ դպրոցում, 2) Ծրագրավորում՝ Արևելյան դպրոցում, 3) Դավիթ Մազլումյան. Ռոբոտաշինություն՝ Արևմտյան դպրոցում, 4) Գրիշա Ենոքյան, Մկրտիչ Պապիկյան․ ՎԵԲ ծրագրավորում
- Ավագ դպրոցի 13 սովորողի հետ մասնակցում եմ ՀԲԸՄ ՀՎՀ-ի կողմից կազմակերպված «Արհեստական բանականություն» դասընթացին։
- Նոյեմբերի 20-24-ը ընդհանուր պարապմունքին ՏՏ լուրերի ներկայացում։
- «Վահան Ասատրյան» բասկետբոլի մրցաշարի մեդալների տպում։
- Տեխնիկական աջակցություն եմ ցուցաբերել սեբաստացիներին։
- Սեբաստացի ՏՏ լաբ-ի ֆեյսբուքյան էջի վարում։
- Հետազոտական աշխատանքների համակարգում։
- Մաթեմատիկական դինամիկ մոդելի թարգմանություն։
Դեկտեմբեր
- Ուսումնական պարապմունքների կազմակերպում՝ շաբաթական 20 ժամ ծանրաբեռնվածությամբ։ MS Teams հարթակում ստեղծվել են ուսումնական նյութեր, սովորողները ունեն համապատասխան էջերը տվյալ հարթակում։
- Համակարգել եմ սովորող-սովորեցնող նախագծերը․ Տիգրան Հարությունյան․ 1) Աստղագիտություն՝ ավագ դպրոցում, 2) Ծրագրավորում՝ Արևելյան դպրոցում, 3) Դավիթ Մազլումյան. Ռոբոտաշինություն՝ Արևմտյան դպրոցում, 4) Գրիշա Ենոքյան, Մկրտիչ Պապիկյան․ ՎԵԲ ծրագրավորում
- Ավագ դպրոցի 8 սովորողի հետ մասնակցում եմ ՀԲԸՄ ՀՎՀ-ի կողմից կազմակերպված «Արհեստական բանականություն» դասընթացին։
- Հետազոտական աշխատանքների համակարգում։
- Հանրակրթական դիջիթեք 2024–ի նախապատրաստական աշխատանքներ։
Հունվար
Փետրվար
- Ուսումնական պարապմունքների կազմակերպում՝ շաբաթական 20 ժամ ծանրաբեռնվածությամբ։ MS Teams և Moodle հարթակներում ստեղծվել են ուսումնական նյութեր, սովորողները ունեն համապատասխան էջերը տվյալ հարթակներում։
- Համակարգել եմ սովորող-սովորեցնող նախագծերը․1) Տիգրան Հարությունյան․ «Աստղագիտություն»՝ ավագ դպրոցում, 2) Մարիա Տիշաքճեան․ «Խաղերի ստեղծում»՝ Արևելյան դպրոցում, 3) Դավիթ Մազլումյան. «Ռոբոտաշինություն»՝ Արևմտյան դպրոցում, 4) Գրիշա Ենոքյան, Մկրտիչ Պապիկյան․ «ՎԵԲ ծրագրավորում»` ավագ դպրոցում։
- Ավագ դպրոցի 8 սովորողի հետ մասնակցում եմ ՀԲԸՄ ՀՎՀ-ի կողմից կազմակերպված «Արհեստական բանականություն» դասընթացին։
- Հետազոտական աշխատանքների համակարգում. սովորողներն աշխատել են, սակայան չեմ հասցրել ստուգել ։(
- Moodle հարթակի գործարկումն ավագ դպրոցում։
- STEM կրթական ոլորտում համագործակցության առաջարկ:
- Ուսումնական այց Դիջիթեյն:
Մարտ
- Ուսումնական պարապմունքների կազմակերպում՝ շաբաթական 20 ժամ ծանրաբեռնվածությամբ։ MS Teams և Moodle հարթակներում ստեղծվել են ուսումնական նյութեր, սովորողները ունեն համապատասխան էջերը տվյալ հարթակներում։
- Համակարգել եմ սովորող-սովորեցնող նախագծերը․1) Տիգրան Հարությունյան․ «Աստղագիտություն»՝ ավագ դպրոցում, 2) Մարիա Տիշաքճեան․ «Խաղերի ստեղծում»՝ Արևելյան դպրոցում, 3) Դավիթ Մազլումյան. «Ռոբոտաշինություն»՝ Արևմտյան դպրոցում, 4) Գրիշա Ենոքյան, Մկրտիչ Պապիկյան․ «ՎԵԲ ծրագրավորում»` ավագ դպրոցում։
- «Հանրակրթական դիջիթեք էքսպո 2024» աշխատանքային խմբերի ձևավորում, հանդիպումներ, քննարկումներ:
- Հետազոտական աշխատանքների համակարգում. Անդանիկ Փարադյանի հետազոտականը ուղարկվել է գրախոսության։
- SOLVX կազմակերպության ներկայացուցիչների հյուրընկալում կրթահամալիրում։
- Moodle նոր ուսումնական հարթակի մասին սեմինարներ ավագ դպրոցի և կրթահամալիր այլ դասավանդողների համար։
Ապրիլ
- Ուսումնական պարապմունքների կազմակերպում՝ շաբաթական 20 ժամ ծանրաբեռնվածությամբ։ Moodle հարթակներում ստեղծվել են ուսումնական նյութեր, սովորողները ունեն համապատասխան էջերը տվյալ հարթակներում։
- Համակարգել եմ սովորող-սովորեցնող նախագծերը․1) Տիգրան Հարությունյան․ «Աստղագիտություն»՝ ավագ դպրոցում, 2) Մարիա Տիշաքճեան․ «Խաղերի ստեղծում»՝ Արևելյան դպրոցում, 3) Դավիթ Մազլումյան. «Ռոբոտաշինություն»՝ Արևմտյան դպրոցում, 4) Գրիշա Ենոքյան, Մկրտիչ Պապիկյան․ «ՎԵԲ ծրագրավորում»` ավագ դպրոցում։
- «Moodle հարթակի գործարկում կրթահամալիրում՝ մասնավորապես ավագ, միջին դպրոցներում և քոլեջում։
- STEMexpo 2024-ի մասնակցություն Տավուշի մարզի Ենոքավան գյուղում։
- Այցելություն ԵՊՀ ՏՏ կրթական և հետազոտությունների կենտրոն։
- «ԷդուԷքսպո 2024» ծրագրի մշակում, կազմակերպչական հարցեր։
- Տեխնիկական աջակցություն սեբաստացիներին։
- Հետազոտական աշխատանքների համակարգում․ Անդրանիկ Փարադյանը պաշտպանել է իր հետազոտական աշխատանքը, մյուսների աշխատանքները ընթացքի մեջ են։